Autor Wątek: Przesłanie i treść tekstów KC  (Przeczytany 2605 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline aisha140

• Nowy użytkownik
  • *
Przesłanie i treść tekstów KC
« dnia: 23 Kwiecień 2011, 17:54:05 »
Witam próbuję doszukać się w tekstach King Crimson pewnych znamion wydarzeń historycznych np. Wojna w Wietnamie. Dodam że robię prezentację na temat R. Frippa a że studiuję historię lepiej abym znalazł kawałek odnoszący się do jakichś wydarzeń:P pozdrawiam

Offline Desdemona

• (Десдемона)
  • Administrator
  • Użytkownik
  • I'm a dinosaur
Odp: Przesłanie i treść tekstów KC
« Odpowiedź #1 dnia: 24 Kwiecień 2011, 01:30:10 »
Witam na forum!
Trzeba się będzie zwrócić do naszych anglistów, oni najlepiej znają temat.
Dam im cynk o tym.
These days I mainly just talk to plants and dogs...

Offline aisha140

• Nowy użytkownik
  • *
« Odpowiedź #2 dnia: 24 Kwiecień 2011, 09:27:21 »
Dzięki i również witam jako nowy użytkownik forum:P z góry również dziękuję za fatygę i pomoc !!

Offline Wobbler

• Koneser
  • Użytkownik
« Odpowiedź #3 dnia: 25 Kwiecień 2011, 12:57:18 »
Witam próbuję doszukać się w tekstach King Crimson pewnych znamion wydarzeń historycznych np. Wojna w Wietnamie. Dodam że robię prezentację na temat R. Frippa a że studiuję historię lepiej abym znalazł kawałek odnoszący się do jakichś wydarzeń:P pozdrawiam

Słabo szukasz bo przecież wojnę w Wietnamie masz w najsłynniejszym utworze King Crimson- 21st Century Schizoid Man ;D. Cały tekst jest o tym.

Pozdrawiam

Offline aisha140

• Nowy użytkownik
  • *
« Odpowiedź #4 dnia: 25 Kwiecień 2011, 20:06:44 »
Słabo szukasz bo przecież wojnę w Wietnamie masz w najsłynniejszym utworze King Crimson- 21st Century Schizoid Man ;D. Cały tekst jest o tym.

Pozdrawiam